Publisert

Anlegget er dugnadsstengt 30-31.05!

Vi trenger en siste dugnad for å komme i må med sesongens oppgaver før østlandscupen skal arrangeres!
Del 3 av vårens dugnader, vi fortsetter der vi slapp, og vi inviterer alle medlemmer, foresatte og venner av klubben til
dugnad på anlegget. Sammen gjør vi banen og området klart for sesongen – alle bidrag teller, små som store!

Oppgaver vi trenger hjelp til:

Montering av lys på barnebane
4 stk til reparasjon og bygging av gjerder. Også gjerde på barnebane mot enduro.
Minimum 4 stk til opprensking av enduro. Merking
Rydding av busker og tilvekst på området og flaggposter
1–2 stk til vedlikehold av startgrind
1–2 stk til vask og orden i kiosk og brakker
Frivillige som kan bistå der det trengs og generelt vedlikehold på banen.
Gå over startgrinder

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Barn er hjertelig velkommen til å delta med rydding og steinpelling – en fin måte å bidra på!
Ta med arbeidshansker, godt humør og gjerne eget verktøy hvis du har. Klubben stiller med enkel servering.
Vi håper å se så mange som mulig – dette blir både sosialt og effektivt!
Vel møtt!

Styret i Jevnaker Motorklubb